dijous, 3 d’abril del 2008

Berlin, Berlin


He tornat a Berlin. Quan en Octubre vaig vindre a Bonn (és increïble que faça tan de temps!!) sabia que tornaria. Ara l'únic que volia fer era vore a la gent que havia conegut i festa, i si feia el guiri, no en els llocs típics. Deixeu-me que em pose filosòfic, nos vos agradaria que hi haguera una màquina que vos deixara vore, encara que siguera un parell d'hores, com haguera sigut la vostra vida si en un punt determinat, haguereu elegit una opció no excessivament diferent? Tal vegada el resultat hauria tingut una diferència brutal. A mí m'agradaria saber com haguera sigut un Erasmus en Berlin, segur que no hauria tingut res a vore perquè Bonn ofereix opcions que no ofereix Berlin, i a l'inversa, però com les haguera viscudes?? Fins ací arriba la rallada.

Berlin seguix amb eixa essència cutre que el fa encantador (o encantadora? és home o dona???). Vaig anar a un Flohmarkt (mercat de les puces o rastro de tota la vida), i com en Septembre, hi havien coses prou curioses de vore (encara que en un de Paris que estiguerem també em feia plantejar-me que en el traster de ma casa hi havia un negoci en potència, i jo sense enterar-me!!), i vaig vore a la meua iaiajipi!! Mola mogolló eixa dona, de veres!

Vaig estar en garitos tecno de festa, sí, jo tampoc m'haguera imaginat a mí allí, però em quedava en casa d'uns amics d'un amic de Bonn i a ells els va eixe rollo. Vaig estar en una discoteca flipant!! Un altra en teoria estava millor, però no em van deixar entrar, amb raó, perquè es van donar compte de que no pintava fava allí. La conversa va ser: -Puertas berlinés: Per què portes caputxa (la portava posada) -Jo: Perquè fa fred -Puertas: No pots entrar ací; i me'n vaig anar. Ja tinc l'honor de no ser admés en una discoteca XD

Demà me'n vaig 3 dies amb un departament d'ací a una montanya a noseon, i no conec a ningú... no sé com ixirà l'experiència, en posteriors entregues...

Vos adjunte el Ampelmann dels semàfors berlinesos (abans només en l'est, ara per tot). És de setembre