dimarts, 29 de juliol del 2008

Deutschland, alles ist vorbei


Demà vole de tornada. Hui els sentiments són pareguts a quan vaig vindre, només que ara és difícil entendre perquè em fa por tornar.

Al final he quedat sèptim de la "Copa Cutting", tinc el diploma i tot, estic orgullós de mí mateix. La final la vam celebrar en una casa, a la qual quatre cotxes de policia amb 3-4 policies per cotxe van vindre a les 6 del matí i ens van tirar a tots fora, ha sigut una bona final... a mí ja les festes sense policia no em pareixen bones festes. La foto que penge ens la vam fer quan estàvem eixint de la casa, davant dels cotxes de policia.

I ací acaba un any meravellós de la meua vida, un any que segur que em vindrà al cap durant molts anys... Sabina diu que "al lugar donde has sido feliz no debieras tratar de volver".

No deuria tornar a Bonn més. El somni acaba ací.